مروري بر مديريت ارتباط با مشتريان در صنعت بيمه

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

توجه : این فایل به صورت فایل ورد (Word) ارائه میگردد و قابل تغییر می باشد


بخشی از متن مروري بر مديريت ارتباط با مشتريان در صنعت بيمه :




نام کنفرانس یا همایش : اولين کنفرانس بين المللي مديريت، حسابداري و اقتصاد

تعداد صفحات :13

چکیده مقاله:

در این مقاله سعی بر آن است که مزایای حفظ مشتری برای شرکتهای بیمه توضیح داده شود و در دنیای که فناوری اطلاعات روز به روز در شرکتها نفوذ بیشتری پیدا می کند و کارکردهای و مزایای خود رابه رخ شرکتها میکشد جادارد که شرکتهای پویا و بزرگی همچون شرکتهای بیمه از مزایای این فناوری جدیداستفاده کنند. دراین مقاله به شرکتهای بیمه به منظور ایجاد رابطه نزدیک و مستمر با مشتری و به کارگیری روش مدیریت روابط مشتری CRM پیشنهاد می گردد. پروژه ها از لحاظ تاثیر آن بر نرخ بازدهی سرمایه گذاری حائزاهمیت است.

لینک کمکی